Правила лояльності
ОФІЦІЙНІ ПРАВИЛА Програми лояльності Dinero Club
1. Основні положення та визначення 1.1 Програма лояльності Dinero Club (далі – Програма або Програма Лояльності) – бонусна програма, спрямована на підвищення рівня прихильності до бренду, стимулювання клієнтів до повторних звернень та збільшення активності використання сервісу в цілому, що побудована на системі накопичення і використання бонусів. 1.2 Участь в Програмі Лояльності – автоматичний процес підключення до Програми (без здійснення реєстрації) клієнтів ТОВ "Інстафінанс" (далі – Організатор), в рамках якого Клієнт стає учасником Програми Лояльності. 1.3 Організатор може позбавити Клієнта на право участі в Програмі та анулювати будь-які Бонуси, які Клієнт вже заробив, але ще не обміняв. 1.4 Участь Клієнта в Програмі безкоштовна. 1.5 У цих Правилах Програми лояльності ТОВ "Інстафінанс" (далі – Правила програми лояльності/Правила) використовуються такі терміни та визначення:
2. Учасники Програми
2.1 Учасниками Програми можуть бути тільки повнолітні (від 18 років), повністю дієздатні фізичні особи (споживачі фінансових послуг), які є громадянами України та проживають на її території. 2.2 Учасниками Програми можуть бути ті особи, які у Період її проведення є клієнтами Організатора. 2.3 Учасниками Програми можуть бути особи, які мають одну або більше відкритих позик в компанії Організатора. 2.4 Співробітники компанії «Дінеро» не мають права брати участь у Програмі. 2.5 Усі учасники Програми дають свою згоду на обробку персональних даних.
3. Згода Учасників на збір та обробку персональних даних
3.1 Рішення про участь у Програмі є добровільним волевиявленням та приймається кожним її учасником особисто, виходячи з власних міркувань щодо участі та безвідкличної згоди з цими Правилами. 3.2 Участю у Програмі особа підтверджує: 3.2.1 своє ознайомлення з цими Правилами та гарантує їх безумовне виконання та дотримання; 3.2.2 однозначну та безвідкличну згоду на збір, обробку та поширення своїх персональних даних, які стали відомі Організатору, за умови дотримання вимог чинного законодавства України; 3.2.3 ознайомлення з правами суб’єкта персональних даних в обсязі, визначеному Законом України «Про захист персональних даних», та надання згоди на їх включення до баз даних Організатора.
4. Період проведення
4.1 Період проведення Програми: з 00 годин 01 хвилини за київським часом 03/08/2020 на постійній основі. Програма діє на всій території України, за виключенням тимчасово окупованих територій та зони ООС. 4.2 Термін нарахування бонусів – з моменту здійснення бонусної операції, але не більше трьох діб. 4.3 Термін списання бонусів – з моменту замовлення учасником заохочення. 4.4 Організатор може тимчасово зупинити або припинити дію Програми на будь-якому її етапі за власним рішенням, у тому числі в разі настання обставин, що не передбачались та не могли бути передбачені на дату оголошення Програми.
5. Загальні умови участі у Програмі:
5.1 Клієнт Організатора автоматично стає Учасником Програми, щойно отримає позитивне рішення за першою позикою. 5.2 Нараховані бонуси учасник може побачити в Особистому кабінеті. 5.3 Організатор має право відхилити Заявку на позику/кредит на власний розсуд. У разі відхилення Заявки, використані бонуси зберігаються. 5.4 Організатор має право списати всі/частину бонусів у разі вчинення Учасником Програми дій, що суперечать чинному законодавству України або Правилам надання грошових коштів у позику, в тому числі і на умовах фінансового кредиту. 5.5 Бонуси не можна обміняти на грошові кошти та не можна передати право на використання бонусів іншим особам. 5.6 Організатор докладає всіх розумних зусиль для забезпечення безпомилкового функціонування Програми Лояльності і відповідної інфраструктури без вірусів, хоча не гарантує, що вони належним чином працюють в повному обсязі на обладнанні Клієнта або не будуть заражені вірусом. Клієнт несе відповідальність за введення достатнього програмного середовища, процедур та перевірок на віруси (в тому числі антивірусні програми і перевірки безпеки). 5.7 Організатор може на свій розсуд зупинити накопичення Бонусів дійсним учасникам програми лояльності, попередивши про це учасників. 5.8 Організатор має право тимчасово припинити Нарахування Бонусів на період розгляду ситуації на предмет розсуду в діях Учасника елементів Зловживання Правилами та / або недобросовісних дій і / або порушення Правил та / або зловживання заохочення, наданими Учасникам в рамках Програми. 5.9 Бонуси і права, надані Клієнту, не можуть бути продані, передані, відступлені третій особі або використані інакше ніж відповідно до умов даних Правил.
6. Умови нарахування\використання бонусів
6.1 Бонуси нараховуються Учаснику Програми за своєчасне погашення позики/кредиту, а також - за виконання бонусних операцій, перелік яких міститься в Додатку 1. 6.2 Бонуси стають активними для використання тільки після погашення позики/кредиту. 6.3 Бонуси є власністю Організатора. 6.4 Усі бонуси додаються і перебувають на єдиному балансі Учасника програми. 6.5 Бонуси можна обміняти на продукти Організатора та/або на продукти компаній Партнерів (Додаток 2). 6.6 У випадку порушення умов використання позики, бонуси не нараховуються.
7. Нарахування бонусів
7.1 Бонуси нараховуються за виконання всіх бонусних дій (Додаток 1). 7.2 Усі бонуси, які нараховуються за реєстрацію, оформлення, використання, продовження, погашення позики, кредиту анонсуються учаснику програми під час виконання ним будь-якої бонусної операції. 7.3 Учасник програми буде проінформований про нарахування бонусів наступними каналами зв’язку: електронна пошта або повідомлення в особистому кабінету або SMS повідомленням, інше. 7.4 Бонуси активуються лише після закриття позики. 7.5 У випадку порушення правил використання позики, бонуси не нараховуються.
8. Списання бонусів
8.1 Процес списання бонусів відбувається після вибору винагороди, на яку клієнт хоче списати бонуси, клієнт натискає кнопку «Замовити винагороду». 8.2 При списанні Учасникові бонусів з Бонусного Рахунку Програми, відповідно до вибору винагород з Каталогу (Додаток 2), Учасник, в свою чергу, отримує заохочення протягом 7 діб. 8.3 Учасник Програми, який має намір використовувати Заохочення від Партнера, повинен заявити про це Партнеру, пред'явити Партнеру промокод/QR-Код або здійснити дзвінок, згідно правил Партнера. Правила використання електронних сертифікатів наведені у Додатку 2. 8.4 Інформування Учасника програми відбувається каналами наведеними в п. 7.3 даних Правил. 8.5 За умови вибору та замовлення Учасником програми певної Винагороди (Додаток 2) співробітник Організатора: - списує бонуси з рахунку Учасника, ця операція автоматично відображається в Особистому кабінеті клієнта; - списує сертифікат з банку сертифікатів; - відправляє сертифікат Учаснику; - у разі якщо Учасник обрав сертифікат на знижку, каналами наведеними у п. 7.3. даних Правил, відправляється відповідний промокод для застосування знижки на наступну позику; - у разі, якщо учасник обрав подарунок, відповідно узгоджується спосіб та строки його доставки. 8.6 Бонус вважається використаним в разі його застосування для обміну на сертифікат Партнера (Додаток 2) та/або конвертації для погашення суми боргу, знижки, подарунку.
9 Анулювання бонусів
9.1 Бонуси безповоротно анулюються у випадку порушення умов використання позики/кредиту. 9.2 Усі бонуси безповоротно анулюються через 180 днів з моменту останнього нарахування. 9.3 Процедура анулювання бонусів відбувається у таких випадках: - у зв'язку з припиненням дії Програми анулюється 100% (сто відсотків) Бонусів, накопичених на бонусний рахунок; - у зв'язку з припиненням участі відповідного Учасника Програми в Програмі анулюється 100% (сто відсотків) Бонусів, накопичених на бонусний рахунок; - у зв'язку з помилковим нарахуванням бонусів, тобто при відсутності підстав для їх нарахування, в тому числі в результаті технічного збою, збою роботи програмного забезпечення анулюється 100% (сто відсотків) помилково нарахованих бонусів на бонусний рахунок; - у зв'язку з вчиненням учасником Програми протиправних дій, в тому числі розцінених Організатором як шахрайських, тобто спрямованих виключно на зловживання Правилами Програми, які спричинили або можуть спричинити втрату ділової репутації Організатора, що надаються учаснику Програми в рамках Програми – анулюється 100% (сто відсотків) Бонусів, накопичених на бонусному рахунку. 9.4 Організатор інформує учасників Програми Лояльності про анулювання бонусів по Програмі шляхом направлення повідомлень на адресу електронної пошти, SMS/e-mail- повідомлень. 9.5 Анулювання Бонусів Клієнта можливе за рішенням Організатора. Організатор має право не повідомляти Клієнта про причини свого рішення. Така операція не вважається доходом Організатора.
10. Припинення участі у Програмі
10.1 Організатор має право блокувати Клієнта. Учасник не має права на отримання будь-якого еквівалента анульованих Бонусів та / або іншої компенсації та / або Заохочення. 10.2 Якщо Учасник надіслав заявку на отримання Заохочення до дати припинення участі в Програмі та побажав обміняти Бонуси на Заохочення, щодо якої Організатором вже списані (заблоковані) Бонуси з Бонусного Рахунку, таке Заохочення може бути передано Учаснику і після припинення участі Учасника в Програмі.
11. Механізм роботи бонусних операцій
11.1 Щойно Учасник Програми сплатить суму (і) позики; (іі) кредиту та проценти за першим кредитним договором з Організатором, Учаснику буде нараховано бонуси, згідно Додатку 1. Нарахування бонусів відбувається тільки за умови своєчасної сплати суми кредиту та процентів за кредитним договором. 11.2 За оформлення повторної позики Учасник отримує % від суми сплачених відсотків за позикою згідно Додатку 1; 11.3 За умови оформлення позики на суму понад 70% доступного кредитного ліміту Учаснику нараховується бонуси, згідно Додатку 1. 11.4 За продовження до/після терміну погашення позики Учасник програми отримує бонуси, згідно Додатку 1. 11.5 За своєчасне погашення боргу Учасник програми отримує бонуси згідно Додатку 1. 11.6 За оновлення контактної інформації Учасник програми отримує бонуси, згідно Додатку 1. 11.7 За додавання даних контактних осіб Учасник програми отримує отримує бонуси, згідно Додатку 1. 11.8 Учасник має право отримати бонуси за інші дії, згідно Додатку 1.
12. Зміна правил Програми
12.1 Розміщення версії Правил із змінами і доповненнями здійснюється Організатором не менше ніж за 7 (сім) календарних днів до вступу в силу змін і доповнень до Правил. 12.2 Усі зміни і доповнення, що вносяться Організатором в Правила, набувають чинності, починаючи з дня, зазначеного у відповідному повідомленні. 12.3 Організатор, з метою ознайомлення Активних Учасників з умовами (змінами) Правил, розміщує Правила на офіційному сайті https://www.dinero.ua/. 12.4 Моментом ознайомлення Учасника з опублікованою версією Правил вважається момент, з якого актуальна версія Правил доступна для Клієнтів Організатора. 12.5 З метою забезпечення гарантованого ознайомлення з актуальною версією Правил всіх осіб, які приєдналися до Правил, Учасник зобов'язаний регулярно самостійно або через уповноважених осіб заходити до Програми для отримання відомостей про зміни та доповнення, внесених до Правил. 12.6 Будь-які зміни і доповнення до Правил з моменту набрання ними чинності поширюються на всіх Учасників, в тому числі що приєдналися до Правил раніше дати вступу в силу змін до Правил. У разі якщо Учасник не згоден з відповідними змінами Правил, він має право відмовитися від участі в Програмі.
13. Припинення дії програми
13.1 Організатор повідомляє Учасників про своє рішення припинити дію Програми на сайті https://www.dinero.ua/. 13.2 Не пізніше 3 (трьох) календарних днів до дати припинення дії Програми Організатор припиняє Нарахування Бонусів, при цьому Учасники вправі залишати заявки на отримання Заохочення в Програмі через Особистий кабінет (за умови дотримання всіх умов, описаних цими Правилами).
14. Додаткові умови
14.1 Усі клієнти Організатора, які хоча б один раз отримали кошти у позику/кредит на сайті https://www.dinero.ua/ автоматично стають Учасниками Програми. Учасник на власний розсуд вирішує, використовувати чи не використовувати бонуси під час отримання кредитів у компанії Організатора. 14.2 Застосуванням бонусів під час укладення кредитного договору особа підтверджує своє ознайомлення з цими Правилами та гарантує їх безумовне виконання і дотримання. 14.3 Організатор не несе відповідальності за неотримання або нерозуміння Клієнтом інформації щодо Правил Програми лояльності, якщо повідомлення було розміщено на Сайті Організатора (https://www.dinero.ua/) або за допомогою інших каналів комунікацій з клієнтом. У разі скасування програми лояльності, Активний Учасник має право на списання бонусів до дати скасування програми лояльності. 14.4 Організатор не несе відповідальності за термін надання Партнерами Учасникам Товару, в тому числі одержуваних Учасниками з урахуванням Заохочення, та за якість, комплектність та інші недоліки Товару Партнерів, в тому числі отриманих з урахуванням Заохочень. Всі претензії щодо якості та комплектності таких Товарів можуть адресуватися Учасниками тільки Партнерам. 14.5 Усі суперечки і розбіжності, які можуть виникнути, будуть вирішуватися шляхом переговорів між Організатором та Учасником Програми на основі доброї волі та взаєморозуміння. При відсутності згоди спір підлягає розгляду відповідно до Цивільного процесуального кодексу України. 14.6 Якщо кількість нарахованих / списаних бонусів за Операції по Карті не відповідає очікуванням Активного Учасника / Неактивного учасника, необхідно звернутися за консультацією в Контакт-центр Організатора. 14.7 У всьому, що не передбачено чинними Правилами, Організатор та учасники Програми керуються чинним законодавством України. 14.8 Детальна інформація про Програму, а також – про будь-які зміни про терміни проведення буде розміщуватися на сайті Організатора: https://www.dinero.ua/. 14.9 Організатор на свій розсуд може вносити зміни та доповнення у Правила Програми з урахуванням норм чинного законодавства. 14.10 Організатор не несе відповідальності щодо подальшого використання Учасником Програми одержаних ним бонусів, за неможливість скористатися бонусами з причин незалежних від Організатора, а також за можливі наслідки використання бонусів. 14.11 У випадку виникнення ситуацій, які допускають неоднозначне тлумачення цих Правил та/або питань, не врегульованих цими Правилами, право вирішального їх тлумачення має виключно Організатор.
Додаток 1.
Додаток 2.
Дії учасника за умови замовлення сертифікату Партнера Bodo: Крок 1 Учасник обирає мережу Партнера, де планує використати електронний сертифікат Крок 2 Активує сертифікат за телефоном або на сайті https://bodocard.ua/ , 0 800 21 1234 Крок 3 Отримує SMS повідомлення про активацію та підтвердження замовлення Крок 4 Використовує сертифікат на касі Партнера або у Інтернет-магазині
|