Ідентифікація
Е-підпис від Dinero
1. Що таке Е-підпис від Dinero?
Це зручна процедура верифікації особистості та підтвердження заявки. Вам достатньо лише зробити 2 фотографії: свого обличчя та селфі з паспортом. Підпис в такому разі надає за Вас наша компанія.
2. Чому варто обрати Е-підпис від Dinero?
Вам не потрібно мати особистого ключа для підписання. Е-підпис від Dinero – це найшвидший спосіб оформити заявку. Достатньо лише зробити дві фотографії та підписати договір за допомогою одноразового паролю, який надходить Вам в СМС-повідомленні.
3. Як отримати Е-підпис від Dinero?
Достатньо пройти 3 кроки:
• Упевніться, що у Вас працює веб-камера.
• Натисніть кнопку "Зробити фото" та зробіть 2 фотографії: Ваше обличчя та селфі з паспортом.
• Підпишіть договір та отримайте гроші на карту.
4. Які вимоги до фотографій?
Фотографії мають бути:
• Гарної якості (текст на документах має читатися)
• Чіткі (фотографії мають бути не розмиті)
• Не обрізані: обличчя та ID-картка повністю розміщені на фотографії
Електронно-цифровий підпис
1. Що таке електронний цифровий підпис (ЕЦП)?
ЕЦП - це вид електронного підпису, отриманий в результаті криптографічного перетворення набору електронних даних. Такий підпис накладається за допомогою особистого ключа і перевіряється відкритим ключем.
За допомогою послуг ЕЦП можна підписувати електронні документи, користуватися електронними послугами, реєструватися на державних порталах тощо. Документи, підписані за допомогою ЕЦП, мають таку саму юридичну силу, як і звичайні.
2. Для чого це потрібно?
Електронний цифровий підпис може використовуватись як юридичними так і фізичними особами як аналог власноручного підпису для надання електронному документу юридичної сили. Юридична сила електронного документа, підписаного ЕЦП, еквівалентна юридичній силі паперового документа з власноручним підписом правоздатної особи та печаткою.
3. Як отримати ЕЦП?
ЕЦП в Україні можна отримати в одному з АЦСК – акредитованому центрі сертифікації ключів.
Акредитований центр сертифікації ключів має право:
• надавати послуги електронного цифрового підпису та обслуговувати виключно посилені сертифікати ключів;
• отримувати та перевіряти інформацію, необхідну для реєстрації підписувача і формування посиленого сертифіката ключа, безпосередньо у юридичної або фізичної особи чи її представника.
В деяких АЦСК послуга отримання ЕЦП платна, але є і безкоштовні варіанти, наприклад, в АЦСК ПАТ КБ «Приватбанк». Для цього звичайно потрібно бути клієнтом Приватбанку та мати доступ до Приват24.
Повний перелік АЦСК наведено в:
Електронному реєстрі суб’єктів, які надають послуги, пов’язані з ЕЦП.
4. Які бувають ЕЦП?
Електронний цифровий підпис може бути посиленим і звичайним. Посилений підпис потрібен представникам органів державної влади, місцевого самоврядування та державних підприємств. А також державним реєстраторам і нотаріусам.
Для отримання посиленою підпису потрібно відвідати акредитований центр сертифікації ключів (АЦСК) при ДФС або органах юстиції. Отримання підпису - платне і вимагає особистої присутності в установі. Також є структури, які видають ЕЦП для своїх співробітників. Зокрема, МВС, Генпрокуратура, Укрзалізниця, Нацбанк та інші. Звичайний цифровий підпис можна оформити через банк - так званий BankID. На сьогодні такі послуги надають державні Ощадбанк і ПриватБанк. Його можуть використовувати громадяни України для своїх потреб, а також бізнес: директори і бухгалтери підприємств, фізичні особи-підприємці.